Aug 5, 2009

2 girls + 1 cup = blank stare

So, I'm sitting at home and realize that I never saw that "2 Girls 1 Cup" video everyone was freaking out over a while back. I put my google skills to use and in no time found the link to watch. I had seen some of the reaction videos but had no clue what folks were spazzing out over.

Well *pause* I watched and, umm... yeah, that shit is nasty! I'm a seriously open-minded person when it comes to sexual fetishes. I try not to judge anyone and do not freak out easily over things that may be perceived as out of the box or different to most.... that was until I saw "2 Girls 1 Cup". I don't understand the video. Women eating shit, playing with shit, throwing up and eating it... puking into eachother's mouths!!! I'll pass. If I had food in my stomach I may have thrown up. The fact that I was hungry prior to watching the video and now couldn't find my appetite in the daytime with a flashlight (lol) is a testament to how disturbing the video is.

Sidebar: How much did they have to get paid to do that? No money in the world could get me to eat shit let alone let someone throw up in my mouth... and I know it's a recession but seriously, you'd catch me p-poppin in a handstand at Arnie's before this...

If you have yet to see this video click here.

6 comments:

Inquisitive Mind said...

That's some nasty isht!@!!!! Sorry,...can't even go for that. Again, I am an open minded bruh, but that ain't gonna happen. When did it become fun to isht on someone? Somewhere R. Kelly is smiling, because he's like even I wouldn't do that isht.

South Loop Social Light said...

Lol @ the R. Kelly comment... but you're right! lol...

Ladybug said...

lmfao @ "p-poppin in a handstand at Arnie's"

but on a more serious note...umm...yeah...i thought i've seen some pretty outrageous things in my life until i saw this a couple years ago. when i got the email i was warned that it was not for those with a weak stomach, but NOTHING could have prepared me for the visual rape of eyes that took place.

South Loop Social Light said...

lol @ "visual rape of eyes"

when I saw that shit come pouring out of her ass I thought to myself 1) what the hell did I just get myself into ... and 2) How did this girl just manage to shit on command? lol... What were they feeding her? Ick.

bfrank84 said...

*barfs*

diiisgusting!

I hate when my dog eats his vomit yet alone his own shit! The hell have ppl not heard of Hepatitis....

madphaedra said...

I too saw that a while back and thought I would hurl. Just thinking about it again makes me throw up in my mouth a lil... From what I understand this was made in Brazil by a director who does only fetish films. Okay, I'm curious as hell so I had to find out more about this nastiness. I can't recall the director's name but he looks as nasty as the shit pouring out that girls ass.

Powered by Blogger.
Designed By Boutique-Website-Design